prigode in fakende....

ponedeljek, oktober 17, 2005

Par vicev!

Prevarani pravnik!

Pravnik ugotovi, da se njegova žena kurba z mlajšim kolegom pravnikom. To naj bi se celo dogajalo v njegovi hišici na morju. Slučajno se srečata na sodišču. Starejši hladnokrvno in reče mlajšemu kolegu: "Slišim, da ste lovili na morju. Po zakonu o ribolovu, tisti ki ga ujamejo na krivolovu ostane brez orodja." Mlajši mirno odgovori: "Tisto se ni zgodilo na morju, temveč v vašem vikendu na kmetih. Po kmetijskem zakonu pa tisti, ki seje na tuji zemlji ostane brez semena, pridelek pa ostane lastniku zemlje".

-------------------------------------------------

Kompliment


Trije stari prijatelji se srečajo na čagi s svojimi ženami.
Prvi pokaže na svojo ženo in reče: "Jaz sem cvetličar in to je moja rožica."
Drugi pokaže na svojo ženo: "Jaz sem čebelar in to je moja čebelica."
In tudi tretji pokaže na svojo ženo in reče: "Jaz sem rudar in to je moj kramp!"


-------------------------------------------------

Pogreb!

Dva prijatelja lovita ribe. Mimo pride pogrebna povorka, nakar eden od ribičev vstane, ter se mirno pokloni. Pa pravi drugi: "Od kdaj pa si ti tako uvideven do pokojnih?"
"Hja", pravi prvi, "sva bila le štiridest let poročena."


-------------------------------------------------